fredag 27 april 2012

Godmorgon 2012-04-27

Godmorgon på er!

Äntligen fredag och ser fram emot dagens aktiviteter.
Har sovit lite halvdåligt för vaknade av att några grannar kom hem mitt i natten och förde lite liv.
Sen skulle jag försöka somna om och det gick inget vidare, efter det skulle min kille upp till jobbet vid halv sex på morgonen.
Så ja inte mycket sömn här. Dags för en kopp varmt kaffe tror jag nu.

Min kille kommer hem tidigare på fredagar så han borde vara hemma runt halv tre nångång. Ska göra mig fin för honom och ha middagen klar. Sen blir det ju den spännande skogspromenaden som jag berättade om i tidigare inlägg. Åhh, jag bara ryser i kroppen. Längtar så himla mycket!

Har ni några frågor om mig eller min kille så är ni mer än välkommna att ställa dom i era kommentarer så ska jag besvara dom med ett inlägg senare. Svarar på nästan allt. Men släng iväg det ni funderar över så skriver jag svar åt er.

Dags för mitt kaffe nu sen ska jag nog ta en liten promenad.
Vi hörs på söndag!

/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar