torsdag 26 april 2012

Middag och avsugning

Min kille har just lagt sig efter en lång dag han var helt slut sa han. Han somnade för en halvtimma sedan så jag passar på att berätta vad jag gjorde när han kom hem från jobbet.

Han satte sig i soffan och jag var en duktig flicka och hade köpt hem lite öl till honom under dagen så jag hämtade en till han medan han tittade på tv. Jag började med maten och vi åt och pratade om dagen som varit.
Vi plockade av bordet tillsammans och så ställde jag mig och diskade. Efteråt gick jag in i vardagsrummet och drog ner hans gylf och började suga medan han tittade på tv och drack öl. Han drog mig jättehårt i håret så att det stack till ordentligt. Älskar det! Han pressade ner mig hårt så jag fick in hela långt ner i halsen. (En av mina talanger) som han säger. Han drog ut den efter ca 15 min och sprutade i munnen och över hela min kind och i håret. Slickade upp det som hamnade på hans mage.

Var så himla kåt efter det. Men han sa att jag får vänta tills helgen innan jag skulle få kuk ordentligt.
Är ju en lydig flicka åt hans vägnar så jag sa "Det ser jag fram emot älskling"

Jag gick och tog en dusch och han tittade på tv en stund. Sen ville han lägga sig och jag tänkte att då går jag in på min hemliga blogg och berättar för er läsare. Känns så spännande att dela med sig till er.

Nu ska jag krypa ner med. Ser fram emot imorgon!

/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar