torsdag 26 april 2012

Suga kuk i skogen?

Imorgon är det fredag som alla vet och jag har tjatat på min kille om att vi skulle ta en mysig vårpromenad när vi äntligen kommer vara lediga. Ta en promenad ute i skogen är himla mysigt. Ska klä mig mer våraktigt och lättklätt, ta några leggings och linne bara och dra på mig skinnjackan över. Vågar man ta högklackat i skogen? Ja det vet jag inte än..

Har i alla fall som plan att få suga av min kille nånstans ute i skogen, har aldrig gjort det tidigare men är himla sugen på att göra det mitt på en stig eller uppe på ett berg. Gärna nära så man ser lite folk på avstånd. Mer spännande då.

Vi får se hur det går, hoppas det är lite vårsol med så jag kan ta av mig lite på överkroppen medan jag suger av honom. Brukar suga så hemma i lägenheten ibland och det är det han tycker om mycket.

På återseende

/Maria

2 kommentarer:

  1. Hej, anonym än så länge men öppen för ändring senare. Jättebra början du gör i din blogg. Hoppas du får många sköna stunder framöver att berätta om...

    SvaraRadera
  2. Anonym: Hej! Tack så jättemycket för din kommentar! Ska bli kul att komma ut lite imorgon. Kommer givetvis berätta hur det gick under helgen. /Kram Maria

    SvaraRadera