söndag 29 april 2012

Utomhus aktivitet avklarat!

Hej alla söndags glada!

Jag har haft en skön helg och fredagen blev underbar.
Vi tog promenaden som jag skrev om och vi gick på lite gångvägar och försökte hitta nåt lämpligt ställe, men det var så mycket folk ute i fredags pga all sol. Men vi hittade ett ställe vi kunde vara på, vi smet in bakom några träd intill en gångväg där folk cyklade och promenerade. Jag fick äntligen suga mitt på dagen utomhus. Det var så spännande så jag visste inte vart jag skulle ta vägen. Bara pirrade i hela magen och jag blev helt darrig i benen.
Vi höll på kanske 15 minuter innan min kille sprutade mig i munnen. Helt underbart! Vill göra om det fler gånger.

Var så spännande att det var så mycket folk så nära inpå, vi såg dom men dom la inte märke till oss.
Sen gick vi ut från träden och ner på gångvägen och möte en massa folk. När jag tittade på folk som gick förbi så kändes det som om dom visste vad vi just hade gjort, men det är ju omöjligt men fick den där känslan på nåt sätt.

Har ni haft en spännande helg?

/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar