torsdag 26 april 2012

Snuskiga tankar

Hinner skriva ett inlägg till då min kille inte kommit hem från jobbet än. Längtar tills imorgon. Har redan små fjärilar i magen känner jag.

Mysigt att våren är på ingång med, älskar all uppmärksamhet man får från alla män runtikring, det gör mig alltid väldigt kåt när män stirrar. Bara jag går nere i centrum så är det många män som tittar på mig med långa blickar även fast dom går med sina respektive. Älskar det!

Har redan lagt fram kläder för skogspromenaden imorgon. Tar svarta leggings och kommer ha på mig ett vitt tajt linne under min öppna skinnjacka. Måste tyvärr ta gymnastikskor på mig pga att vi kommer vara i skog och mark. Högklackat skulle bara sabotera smidigheten. Längtar efter min killes orakade och stora kuk, han kommer redan få en försmak av imorgon när han kommer hem från sitt jobb. Han jobbar i byggbranchen så han är alltid väldigt smutsig när han kommer hem i sina arbetskläder. Mysigt tycker jag.

Skall finnas till tjänst som hans slyna och stå på knä och suga av honom i köket tror jag.

Skriver mer på söndag då han ska till en vän då och jag blir ensam hemma.

Puss på er!

/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar